Lemaradtál a webináriumról? Semmi gond!

nemzetközi webáruházak sikertörténei
az ünnepi időszakban

Hogyan lesz az idei kampányod ütősebb mint a tavalyi?

Ha jobb eredményeket szeretnél mint tavaly, akkor egyértelműen olyan dolgokat is kell végrehajtanod, amit eddig nem csináltál.

Ezen a webináriumon nem csak azokat a sikertényezőket vesszük végig, amit a legjobb nemzetközi webáruházak tudatosan alkalmaznak, hanem elkezdjük boncolgatni az e-kereskedelmi siker valódi középpontját, ami nem más mint…

a profit.

kiknek ajánljuk?

Miről Volt szó?

Milyen egy igazán jól felépített kampány?

Mi az amire igazán nagy hangsúlyt érdemes fektetni egy kampányban? Zsolt több tucat sikeres kampány után megosztja a gondolatait.

Részletek

Egy kampány esetében az előkészítő munka és a tervezés nélkülözhetetlen a sikerhez. Zsolt ügynöksége, az Evolut több tucat sikeres hazai és nemzetközi kampányt tudhat a háta mögött. Ha érdekel a tapasztalata, akkor regisztrálj a webináriumra.
Jelentkezem a Webináriumra

Mit csinálnak másképp a nemzetközi webáruházak?

Ha van ahonnan webáruház tulajdonosként érdemes inspirálódni az Amerika. Zsolt innen hoz majd Neked gyakorlati példákat.

Részletek

Amerika a marketing őshazája. Ha valamit a nemzetközi áruházak tudatosan csinálnak, akkor azt nekünk is érdemes nyomonkövetni és elkezdeni bevezetni. Ha érdekelnek a példák, amiket Zsolt hozni fog, akkor regisztrálj a Webináriumra.
Jelentkezem a Webináriumra

Hogyan számítsuk ki egy kampány megtérülését?

Egy kampány bevétele igencsak csalóka lehet, ha nem derítjük ki, hogy mi a helyzet a költség oldallal. István ehhez hoz majd gyakorlati példákat.

részletek

A kereskedők által leggyakrabban megfigyelt mérőszám az a Bevétel. De mi a helyzet a kiadás oldallal? Nem mindegy, hogy a bevételeink milyen kiadások és árrés mellett hoztuk. István ehhez hoz majd konkrét tanácsokat.
Jelentkezem a Webináriumra

Kampányoljunk-e a tavalyi eredmények alapján?

Hogy sikerült a tavalyi kampányunk? Vajon tényleg megérte vele ennyit dolgozni? Ha igen, akkor idén milyen célt tűzzünk ki?

részletek

Vajon van olyan iparág ahol nem térülnek meg a karácsonyi kampányok? Ha kampányoltunk tavaly, akkor megtudhatjuk azt, hogyan teljesítettünk a megtérülés szemszögből? Ha érdekel István példája, akkor regisztrálj a webináriumra.
Jelentkezem a Webináriumra

Kik az előadók?

Kovács István

Analitikai szakértő

István közel 15 éve foglakozik 
e-kereskedelemmel. Karrierje során már többszáz webáruháznak segített adataik elemzésében. 

Farkas Zsolt

Ügyvezető, társalapító

Vállalkozó, 7+ éves tapasztalattal rendelkezik a digitális marketing és az üzleti stratégiaalkotás területein. Az Evolut Ügynökség ügyvezetője és társalapítója. Az Év Webshopja verseny zsűritagja. Az 5 éves ügynökségi pályafutása során több, mint 50 közép-és nagyvállalattal dolgozott együtt.

Mit mondanak a korábbi résztvevők?

“Ez az előadás mindenképpen megtöbbszörözte a témáról eddig szerzett tudásomat. Annak ki webáruházakkal foglalkozik, itt a helye.

– Pankotay Gellért
damil.hu

 

Lemaradtál? Semmi gond!
Nézd vissza a webinárium felvételeket.

Töltsd ki az alábbi űrlapot, és máris elküldjük neked a webinárium felvételét, amit ezután bármikor visszanézhetsz.

Adataidat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk ki.

Nézd vissza a webinárium felvételeit,

és hozd ki a legtöbbet ebből az év végi hajrából.