INGYENES TANULMÁNY

A 6 leggyakoribb hiba
ami gátat szabhat webáruháza fejlődésének

Végig vesszük azokat a kulcs területeket, ahol a webáruházak 99%-ánál a legnagyobb javulást lehet elérni, és megmutatjuk azt is, hogyan találhatjuk meg a “lyukakat”, amiket elsőnek érdemes betömni.

Mit tanulhat ebből az ingyenes e-könyvből?

Hol folyik el a legtöbb pénz a webáruházunkból?

Az, hogy egy vevő vásárol-e, nem a szerencse műve. A webáruháznak lépésről lépésre vezetnie kell őt, és bárhol hibázunk, a vevő “kiesik a tölcsérből”.

Kik a mi ideális vevőink?

Oly gyakori válasz a “mindenki”, de ez a lehető legrosszabb válasz. Miért? Mert nem lehet a “mindenkire” hatékonyan marketingezni.

A megfelelő vevőszerző csatornákra koncentrálunk?

KKV cégvezetőként szinte biztosan korlátosak az erőforrásaink, mind humán, mind anyagi téren. Nagyon nem mindegy, hogy mire költjük a pénzünket.

A legjobb termékeket promótáljuk a vevők felé?

A legtöbb kereskedő csak annyit figyel, hogy mely termék fogy a legjobban. Viszont a top termékek általában azok, amelyeket a legjobban tolunk.

Kinek ajánljuk ezt a könyvet?

  • Webáruház tulajdonosoknak kevesebb mint 2 év tapasztalattal
  • Webáruház tulajdonosoknak analitikai tapasztalat nélkül​
  • Webáruház tulajdonosoknak akik megrekedtek a növekedésben
  • Marketingeseknek és Ügynökségeknek analitikai tapasztalat nélkül​

A tanulmányról mondták

Szuper gyűjteménye a legfontosabb elemzési és konverzió optimalizálási tudnivalóknak és alapelveknek. Ha még most kezdeném a webáruházamat, biztosan ezzel kezdeném!

Ádám Attila

Ügyvezető, Reflexshop

A szerzőről

Zajdó Csaba

Ügyvezető, Innonic Group

E-kereskedelmi témájú konferenciák rendszeres előadója, számos cikk és tanulmány szerzője. Nevéhez fűződik az évente megrendezésre kerülő Ecommerce Expo, továbbá a nagy sikerű Webáruház Túlélőcsomag informatikai és konverziós útmutatójának, és a Vevőmágnes Hírlevél tudásanyagnak létrejötte is.

Töltse le INGYENES úmutatónkat & szerezzen több bevételt még ma!

Adatait bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk ki.

Milyen eredményeket érhet el az analitika segítségével?

126% -kal magasabb profit

Az analitikát használó vállalatok 126% -os profitjavulást mutatnak a versenytársakhoz képest.

50% -kal több bevétel

Az adatokat aktívan használó szervezetek bevétel-növekedése 50% -kal magasabb, mint azoknak, akik nem.

13: 1 Átlagos ROI

Az analitikai megoldásokba történő befektetés átlagosan 13,01 dollárt hozott minden dollárért.

Töltse le a tanulmányt most!

Ezt az anyagot azért írtuk, hogy segítsünk vele megspórolni két igen fontos dolgot: IDŐT és PÉNZT.

Egy kis- és közepes vállalkozás vezetőjeként mindkét tényező igencsak szűkösen áll a rendelkezésünkre. Fektesse őket a megfelelő dolgokba.