Hol folyik el a legtöbb pénz a webáruházunkból?
Az, hogy egy vevő vásárol-e, nem a szerencse műve. A webáruháznak lépésről lépésre vezetnie kell őt, és bárhol hibázunk, a vevő “kiesik a tölcsérből”.
INGYENES TANULMÁNY
Végig vesszük azokat a kulcs területeket, ahol a webáruházak 99%-ánál a legnagyobb javulást lehet elérni, és megmutatjuk azt is, hogyan találhatjuk meg a “lyukakat”, amiket elsőnek érdemes betömni.
Az, hogy egy vevő vásárol-e, nem a szerencse műve. A webáruháznak lépésről lépésre vezetnie kell őt, és bárhol hibázunk, a vevő “kiesik a tölcsérből”.
Oly gyakori válasz a “mindenki”, de ez a lehető legrosszabb válasz. Miért? Mert nem lehet a “mindenkire” hatékonyan marketingezni.
KKV cégvezetőként szinte biztosan korlátosak az erőforrásaink, mind humán, mind anyagi téren. Nagyon nem mindegy, hogy mire költjük a pénzünket.
A legtöbb kereskedő csak annyit figyel, hogy mely termék fogy a legjobban. Viszont a top termékek általában azok, amelyeket a legjobban tolunk.
Szuper gyűjteménye a legfontosabb elemzési és konverzió optimalizálási tudnivalóknak és alapelveknek. Ha még most kezdeném a webáruházamat, biztosan ezzel kezdeném!
Ügyvezető, Innonic Group
E-kereskedelmi témájú konferenciák rendszeres előadója, számos cikk és tanulmány szerzője. Nevéhez fűződik az évente megrendezésre kerülő Ecommerce Expo, továbbá a nagy sikerű Webáruház Túlélőcsomag informatikai és konverziós útmutatójának, és a Vevőmágnes Hírlevél tudásanyagnak létrejötte is.
Adatait bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk ki.
Az analitikát használó vállalatok 126% -os profitjavulást mutatnak a versenytársakhoz képest.
Az adatokat aktívan használó szervezetek bevétel-növekedése 50% -kal magasabb, mint azoknak, akik nem.
Az analitikai megoldásokba történő befektetés átlagosan 13,01 dollárt hozott minden dollárért.
Ezt az anyagot azért írtuk, hogy segítsünk vele megspórolni két igen fontos dolgot: IDŐT és PÉNZT.
Egy kis- és közepes vállalkozás vezetőjeként mindkét tényező igencsak szűkösen áll a rendelkezésünkre. Fektesd be őket a megfelelő dolgokba.