Forgalmi és profit jelentések egy helyen. Az összes fontos adat egy képernyőre varázsolva!
Legyen szó a rendelések számáról, az átlagos megrendelési értékről, a nettó bevételről vagy akár az ÁFÁ-ról, mind megtalálod egy helyen.

Szabadulj meg a hadseregnyi Excel táblától és szanaszét rohangáló riportoktól!
Legyen szó a rendelések számáról, az átlagos megrendelési értékről, a nettó bevételről vagy akár az ÁFÁ-ról, mind megtalálod egy helyen.
Ha a kosárba teszik a terméket, miért nem fizetik ki a végén? Hol hagyják abba a vásárlási folyamatot? Ez minden terméknél így van vagy csak néhánynál? És vajon ez mobilon és desktopon azonos vagy különbözik? Ha különbözik, nem lehet, hogy valami hiba csúszott a webáruház mobil megjelenésbe?
Ha tudod kik az ideális vásárlóid, akkor például Facebook-on ez alapján be tudod állítani a célközönségeidet, és sokkal kisebb befektetéssel kereshetsz több pénzt!
Ráadásul az iparági összahasonlításoknak köszönhetően azt is tudni fogod, hogy milyen megtérüléssel költenek mások reklámra, és, hogy sok-e amit költesz, vagy jól állsz.
Vajon melyik csatornákból jön a legtöbb új vásárló és honnan származnak a visszatérő vásárlóink? Arányaiban mennyi van ebből és abból? Inkább új vásárlókat lenne érdemes szereznünk vagy abból lenne nagyobb bevétel ha már a meglévőknek értékesítenénk?
TERMÉK ANALITIKA
A Conversific segítségével pillantok alatt megtaláhatod mely termékek teljesínek átlag felett vagy alatt.
Minden információ ami csak történt a termékkel a webáruház kezdete óta egy jól megtervezett áttekintő oldalon.
Az intelligens algoritmusaink megmondják számodra, mely termékeket lenne érdemes együtt értékesíteni.
Minden csoportosítás pillanatok alatt kiexportálható XLS, CSV vagy PDF formátumban.
HELYEZD KONTEXTUSBA AZ ADATAIDAT
Vajon mit csinálnak jobban a versenytársaid? Nagyobb kosárértékkel adnak el? Alacsonyabb a kosárelhagyás náluk? És miben vagy Te a jobb? Tudd meg most!
FOGLALKOZZ AZZAL AMI ELŐREVISZ
Ezekből a jelentésekből választ kaphatsz a legfontosabb kérdéseidre.
Teljes körű áttekintés a vállalkozásodról
A termék teljesítményének áttekintése
Kosárelhagyási ráta javítás gyorstalpaló
Hogyan teljesítenek a Google Ads hirdetéseim?
Az ügyfélszerzési stratégiád magyarázata
A legfontosabb adatok az ideális vásárlóidról
Hogyan teljesítenek a hírdetéseim?
Milyen megrendeléseim voltak?
Látogatókból vásárló konvertálás részletei
“Hogyan lehetnék jobb a keresőmarketingben?”
Mennyire működik jól a webáruhazam mobilon?
Mennyi profitot termel a webáruházam?
ÖSSZEHASONLÍTÁS
ConversificGoogle AnalyticsShopify analytics
Bár a Shopify Analytics egy kiváló eszköz, részleges adatokat szolgáltat a weboldal látogatóinak viselkedésről. A Shopify Analyticsben nincs adat arról, hogy mi történik azelőtt, hogy valaki vásárolna tőlünk.Adat az áruház látogatóiról
A Google Analyticsben megrendelés adatokat törölni modernkori kínzás. De enélkül a bevételi mutatóid soha nem lesznek pontosak. Pontos bevételi számok
Annak ellenére, hogy a Google Analytics kiváló eszköz, részleges adatokat szolgáltat a látogatók viselkedésről. Persze, ezt az információt más eszközökből is megkapható, de a különböző eszközök közötti szinergia megtalálása egyaránt frusztráló és időigényes lehet. Minden fontos adat egy helyen
A webáruházad teljesítményének összehasonlítása az iparágadban tevékenykedő társaiddal. Iparági összehasonlítás
Az adatok alapján személyre szabott ajánlások. Személyreszabott ajánlások
A számok és a százalékok értéktelenek kontextus nélkül. Adatok kontextusban
Nincsenek adatok a Google Analyticsben a vásárlóidról. A Google Analytics szabványos követőkódjának telepítése csak a felhasználók IP-címeit gyűjti. Részletes vásárlói adatok