Webáruház elemzés haladó funkciók

Szabadulj meg a hadseregnyi Excel táblától és szanaszét rohangáló riportoktól!

Forgalmi és profit jelentések egy helyen. Az összes fontos adat egy képernyőre varázsolva!

Legyen szó a rendelések számáról, az átlagos megrendelési értékről, a nettó bevételről vagy akár az ÁFÁ-ról, mind megtalálod egy helyen.

Webáruház elemzés - forgalmi és profit jelentések

Lásd át könnyedén, hogy mi történik a webáruházadban

Webáruház elemzés - kosár, vásárlási folyamat és konverzió

Derítsd ki pár kattintással, hol veszíted a legtöbb pénzt!

Ha a kosárba teszik a terméket, miért nem fizetik ki a végén? Hol hagyják abba a vásárlási folyamatot? Ez minden terméknél így van vagy csak néhánynál? És vajon ez mobilon és desktopon azonos vagy különbözik? Ha különbözik, nem lehet, hogy valami hiba csúszott a webáruház mobil megjelenésbe?

Vásárló szegmensek: ki hagyja a legtöbb pénzt a webáruházadban?

Ha tudod kik az ideális vásárlóid, akkor például Facebook-on ez alapján be tudod állítani a célközönségeidet, és sokkal kisebb befektetéssel kereshetsz több pénzt!

Ráadásul az iparági összahasonlításoknak köszönhetően azt is tudni fogod, hogy milyen megtérüléssel költenek mások reklámra, és, hogy sok-e amit költesz, vagy jól állsz.

Webáruház elemzés - vásárló szegmensek

Egy meglévő vevőt a legtöbb esetben 7x olcsóbb megtartani, mint újat szerezni

Vajon melyik csatornákból jön a legtöbb új vásárló és honnan származnak a visszatérő vásárlóink? Arányaiban mennyi van ebből és abból? Inkább új vásárlókat lenne érdemes szereznünk vagy abból lenne nagyobb bevétel ha már a meglévőknek értékesítenénk?

Webáruház elemzés -  csatornák: vésszatérő és új vásárló

TERMÉK ANALITIKA

Tökéletesítsd a termékpalettát

Derítsd ki mely termékeid hozzák a legtöbb pénzt, mely termékek teljesítenek rosszabbul és melyek a legjobb csomagajánlataid.

A Conversific segítségével pillantok alatt megtaláhatod mely termékek teljesínek átlag felett vagy alatt.

Minden információ ami csak történt a termékkel a webáruház kezdete óta egy jól megtervezett áttekintő oldalon.

Az intelligens algoritmusaink megmondják számodra, mely termékeket lenne érdemes együtt értékesíteni.

Minden csoportosítás pillanatok alatt kiexportálható XLS, CSV vagy PDF formátumban.

HELYEZD KONTEXTUSBA AZ ADATAIDAT

Iparági összehasonlítás (benchmark)

Vajon mit csinálnak jobban a versenytársaid? Nagyobb kosárértékkel adnak el? Alacsonyabb a kosárelhagyás náluk? És miben vagy Te a jobb? Tudd meg most!

Webáruház elemzés - iparági összehasonlítás (benchmark): versenytárs, kosárérték, kosárelhagyás

FOGLALKOZZ AZZAL AMI ELŐREVISZ

Minden egy helyen, a megfelelő kontextusban.

Ezekből a jelentésekből választ kaphatsz a legfontosabb kérdéseidre.

document-icon

Vezetői

Teljes körű áttekintés a vállalkozásodról

box-icon

Termék

A termék teljesítményének áttekintése

checkout-icon

Pénztár

Kosárelhagyási ráta javítás gyorstalpaló

advertising

Fizetett hirdetések

Hogyan teljesítenek a Google Ads hirdetéseim?

arrows-icon

Forgalmi

Az ügyfélszerzési stratégiád magyarázata

customer-icon

Vásárlói

A legfontosabb adatok az ideális vásárlóidról

face-icon

Facebook

Hogyan teljesítenek a hírdetéseim?

shopping-bag

Rendelések

Milyen megrendeléseim voltak?

globes-icon

Konverzió

Látogatókból vásárló konvertálás részletei

analysis-icon

SEO

“Hogyan lehetnék jobb a keresőmarketingben?”

phone-icon

Mobil

Mennyire működik jól a webáruhazam mobilon?

profits

Profit

Mennyi profitot termel a webáruházam?

ÖSSZEHASONLÍTÁS

Miért nem elég a webáruház vagy a Google analitikai rendszer ahhoz, hogy sikereket érhess el?

ConversificGoogle AnalyticsShopify analytics

Bár a Shopify Analytics egy kiváló eszköz, részleges adatokat szolgáltat a weboldal látogatóinak viselkedésről. A Shopify Analyticsben nincs adat arról, hogy mi történik azelőtt, hogy valaki vásárolna tőlünk.Adat az áruház látogatóiról

A Google Analyticsben megrendelés adatokat törölni modernkori kínzás. De enélkül a bevételi mutatóid soha nem lesznek pontosak. Pontos bevételi számok

Annak ellenére, hogy a Google Analytics kiváló eszköz, részleges adatokat szolgáltat a látogatók viselkedésről. Persze, ezt az információt más eszközökből is megkapható, de a különböző eszközök közötti szinergia megtalálása egyaránt frusztráló és időigényes lehet. Minden fontos adat egy helyen

A webáruházad teljesítményének összehasonlítása az iparágadban tevékenykedő társaiddal. Iparági összehasonlítás

Az adatok alapján személyre szabott ajánlások. Személyreszabott ajánlások

A számok és a százalékok értéktelenek kontextus nélkül. Adatok kontextusban

Nincsenek adatok a Google Analyticsben a vásárlóidról. A Google Analytics szabványos követőkódjának telepítése csak a felhasználók IP-címeit gyűjti. Részletes vásárlói adatok