
A webáruházad legfontosabb adatai
egy helyen
Nincs szükséged egy hadseregnyi adatelezmőre, hogy jobb üzleti döntéseket hozhass.

Nincs szükséged egy hadseregnyi adatelezmőre, hogy jobb üzleti döntéseket hozhass.
Több mint 10000 webáruház világszerte, a Conversificnek hála hoz jobb döntéseket!
10X GYORSABB ADATELEMZÉS
Mire jó egy analitikai eszköz, ha nem használod?
Sajátkezüleg válogattuk össze a legfontosabb mutatószámokat amik segítik a megértést és a döntéshozatalt.
Nincs szükség több tucat analitika rendszerre. Itt mindent megtalálsz amire valaha szükséged volt.
Segítünk, hogy ne vessz el a részletekben, és lásd a webáruházad teljesítményét madártávlatból.
A számok és százalékok fontosak, de kontextus nélkül nem segítenek a tényleges döntéshozatalban.
FOGLALKOZZ AZZAL AMI ELŐREVISZ
Ezekből a jelentésekből választ kaphatsz a legfontosabb kérdéseidre.
Teljes körű áttekintés a vállalkozásodról
A termék teljesítményének áttekintése
Kosárelhagyási ráta javítás gyorstalpaló
Hogyan teljesítenek a Google Ads hirdetéseim?
Az ügyfélszerzési stratégiád magyarázata
A legfontosabb adatok az ideális vásárlóidról
Hogyan teljesítenek a hírdetéseim?
Milyen megrendeléseim voltak?
Látogatókból vásárló konvertálás részletei
“Hogyan lehetnék jobb a keresőmarketingben?”
Mennyire működik jól a webáruhazam mobilon?
Mennyi profitot termel a webáruházam?
ÖSSZEHASONLÍTÁS
ConversificGoogle AnalyticsShopify analytics
Bár a Shopify Analytics egy kiváló eszköz, részleges adatokat szolgáltat a weboldal látogatóinak viselkedésről. A Shopify Analyticsben nincs adat arról, hogy mi történik azelőtt, hogy valaki vásárolna tőlünk.Adat az áruház látogatóiról
A Google Analyticsben megrendelés adatokat törölni modernkori kínzás. De enélkül a bevételi mutatóid soha nem lesznek pontosak. Pontos bevételi számok
Annak ellenére, hogy a Google Analytics kiváló eszköz, részleges adatokat szolgáltat a látogatók viselkedésről. Persze, ezt az információt más eszközökből is megkapható, de a különböző eszközök közötti szinergia megtalálása egyaránt frusztráló és időigényes lehet. Minden fontos adat egy helyen
A webáruházad teljesítményének összehasonlítása az iparágadban tevékenykedő társaiddal. Iparági összehasonlítás
Az adatok alapján személyre szabott ajánlások. Személyreszabott ajánlások
A számok és a százalékok értéktelenek kontextus nélkül. Adatok kontextusban
Nincsenek adatok a Google Analyticsben a vásárlóidról. A Google Analytics szabványos követőkódjának telepítése csak a felhasználók IP-címeit gyűjti. Részletes vásárlói adatok